You are currently viewing 5 איכויות של מאהב

5 איכויות של מאהב

סקס מוכר ועדיין, זה אחד הנושאים הפופולריים ביותר בעולם והוא תמיד נמצא בראש המגמות של גוגל. צהובונים, כתבי עת ובלוגים של נשים ממשיכים לפרסם את המאמרים עם כותרות קליטות כמו "כיצד להגיע לאורגזמה", "8 אזורים ארוגניים סודיים שכולם צריכים לדעת", "20 טעויות שאתה בטח עושה במהלך יחסי מין" וכן הלאה. נראה שהכל בעולם הזה קשור למין. לאנשים יש כל כך הרבה קליפים פרובוקטיביים, פרסומות, ספרים עם כל מה שקשור למין וחנויות בהן אתה יכול לקנות אביזרי מין שלא חשבת עליהם. בכל מגוון המידע החזותי הקשור למין, התחלנו לצפות בו יותר מאשר בפועל. האמת העצובה. לכן יש לנו ציפייה גבוהה למין וזה מוביל לתסכול ודיכאונות. ואז, כדי להיות מאהב גדול אתה לא צריך לדעת את כל תנוחות קמה סוטרה ולאכול ויאגרה על בסיס יומי. מטפלי מין מגלים 5 איכויות של מאהב גדול. קרא את המאמר כדי לבדוק את עצמך.

 

1 אפקט השתתפות

יש אנשים שמקיימים יחסי מין רק כדי לספק את צרכיהם. אך יחסי מין הם תהליך אינטימי ועדיף לחלוק עם מישהו משמעותי. סקס עוזר לך לכבות את כל הבעיות והמתחים, במקום זאת, אתה לומד כיצד להתרכז בבן / בת הזוג ולהתמוסס זה בזה לחלוטין. רק אוהבים גדולים יכולים להיות באותו הרגע ולהשאיר את כל המחשבות האחרות מחוץ לחדר השינה.

 

2 יכולת סנכרון עם בן הזוג

סנכרון לא רק ליטוף ונע אלא עוד משהו: הדרך בה אתה נושם, פעימות הלב ואפילו הצלילים. האנרגיה במהלך יחסי מין יכולה להציף את שניכם ולגרום לכם להרגיש כאילו אתם היחידים ביקום.

 

3 רמת אמון גבוהה

אתה לא יכול לקיים את מערכות היחסים האינטימיות מבלי לסמוך זה על זה. עליכם לדאוג ולכבד את משאלותיו של בן / בת הזוג. יכולת זו להגן וללטף את בן / בת הזוג שלך חיונית לאוהב גדול. כבוד ואמון הדדי הם הבסיס הטוב ביותר למין טוב יותר. האוהבים הטובים ביותר יודעים זאת.

 

4 רמת אמפתיה גבוהה

לעולם לא היית קורא למאהב גדול לאדם שנרדם רק אחרי יחסי מין או שעוזב מיד. גם גברים וגם נשים אוהבים בני זוג שיכולים להתכרבל אחריכם, לדבר איתך או אולי לצפות בסרט נחמד. אוהבים טובים יתעניינו בך גם לאחר קיום יחסי מין, הם יודעים לגרום לך להרגיש מיוחדת.

 

 5 תהיה עצמך

שניכם עומדים עירומים ואין לכם מה להסתיר, אין צורך להעמיד פנים. להילחם במתחים שלך אם יש לך כאלה שיגרמו לך להרגיש ביטחון. אם בן הזוג שלך רואה שאתה פועל באופן טבעי זה מושך. דבר אחד הוא להיות עירום פיזית והשני הוא לפתוח את ליבך לאדם אחר. רגשות אמיתיים הם יקרים. כשזה קורה המין הופך ליותר מסתם מעשה פיזי.