שמור על הקופונים שלך מאורגנים

שמור על הקופונים שלך מאורגנים

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור קופונים הוא לא כל כך למצוא ולקבל קופונים, אלא לארגן את כולם לאחר שקיבלו אותם.

 

זה דורש מערכת לסיווג אותם ולבצע תכנון קדימה. אני ממליץ בחום להשיג ארנק מארגן קופונים שתוכל להשתמש בו במיוחד למטרה זו.

 

כזה שהוא נייד מספיק בכדי שתוכלו לקחת אתכם לחנות בטיולי קניות בדרך כלל עובד הכי טוב עבור רוב הקופונים (חלק מארנקי הקופונים נועדו אפילו להידבק לעגלת הקניות שלכם).

 

האופן שבו אתה מארגן את הקופונים שלך הוא שאלה של בחירה אישית, אך לרוב הקופונים יש מערכת כלשהי לפצל את הקופונים לקבוצות לפי סוג המוצר שהם מתייחסים אליו ובאיזו מהירות הם אמורים להסתיים.

 

אל תדאג אם אתה מתחיל בארגון בהתחלה; רוב הקופונים מוצאים שהם צריכים לנסות את הדברים ולעשות כמה טעויות לפני שהם מוצאים את השיטה האידיאלית שלהם לארגן את הקופונים שלהם.

 

הכינו רשימת מכולת

לאחר שארגנתם את הקופונים, תוכלו להרכיב את רשימת המכולת שלכם.

 

האידיאל הוא למצוא איזון בין צרכי המכולת של המשפחה שלך לבין הקופונים שיש לך (כמו קוד קופון לאייבורי), והמטרה היא למקסם את החיסכון שלך.

 

זה לא אומר שאתה משנה באופן קיצוני את סוגי הדברים שבדרך כלל היית רוכש, אבל זה יכול להיות ביצוע התאמות קלות, כגון להיות קצת יותר גמיש עם המותגים שאתה קונה.

 

לקנות יותר מוצר שאינו מתכלה בזמן שתוכלו להשיג אותו בזול, זו גם טקטיקה נהדרת לחיסכון בכסף, אם כי אל תאפשרו לעצמכם להיסחף מדי!

 

רוב הקופונים המנוסים משתמשים בגיליון אלקטרוני של קופונים בעת הרכבת רשימת הקניות שלהם.

 

מהם נימוסי קופון נכונים?

עם הצגת תכניות טלוויזיה מסוימות ובלוגים קופונים לציבור, אנשים רבים שואלים לעתים קרובות כיצד חלק מאותם אנשים בתכניות מקבלים סכומים מדהימים כל כך שלא נראה שאדם ממוצע משיג.

 

בדרך כלל, אנשים רואים זאת כאשר הם צופים בתוכניות קופונים קיצוניות.

 

אם מישהו שואל אותי את השאלה הזו, נראה שזה תמיד מהווה הזדמנות טובה לדון ברעיונות של נימוסי קופון ואתיקה של קופונים. שימוש נכון בקופונים חשוב לכולם: הקמעונאי, היצרן והצרכן.

 

כולם מושפעים מאלה שבחרו לא להשתמש בקופונים באופן אתי.

 

כשאנשים משתמשים בקופונים בצורה לא נכונה לקיצור דרך במלאי בנייה, הם פוגעים בהזדמנויות של אנשים אחרים לחסוך באמצעות קופונים.

 

כמה מלכודות משלימות שיש להימנע מהן:

קופונים שפג תוקפם: עיין במדיניות החנות שלך. כבד את תאריך התפוגה הנקוב. לעתים קרובות, חנויות עשויות לקבל קופון שפג תוקפו אם הלקוח מתעקש, אך זה הפסד עבור החנות. מספיק הפסדים לחנות והם יהפכו לחשדניים כלפי המשתמשים בתלושים, או ישנו את המדיניות שלהם כדי להחמיר את השימוש בקופונים. זה ישפיע על כל המשתמשים בתלושים. איננו יכולים להמליץ ​​לאף אחד שינסה להשתמש בתלושים שפג תוקפם.

לפעמים יש קופונים שמתפרסמים באתרים שונים שכבר פג תוקפם. ניתן לראות זאת עם קופון KSP.

העתקת קופונים: העתקת קופונים אינה חוקית בעליל ואין לעשות זאת. מי שמשתמש בתלושים שהועתקו יכול להעמיד לדין על ידי הקמעונאי והיצרן, ומרמה אנשים. שוב, סוג זה של התנהגות יפגע בהזדמנויות של אנשים אחרים לחסוך באמצעות קופונים.

גניבת קופונים: זה בעיקר סביב הוצאת קופונים ממוצרים שלא רכשתם. אמנם יש ויכוח בשאלה האם היצרן מתכוון שמישהו יממש את הקופון, או העובדה שאנשים מסוימים לוקחים רק את מה שהם מתכוונים לממש, אך ישנם שיטות אחרות קיצוניות יותר ונדונות פחות. חבר שלי שהתלווה באתר אחר צפה באישה שהורתה לילדה לפתוח קופסאות ויטמינים על המדף כדי להסיר את קופון המוצרים שנמצא בתוך הקופסה האטומה. דבר מסוג זה מסוכן ביותר. פתיחת פריטים, התעסקות בהם, בניסיון להשיג קופון לשימוש זה ממש כמו גניבה. עדיף להוציא בקשת סחר או לרכוש אותה מאחד מאתרי גזירת הקופונים, במקום זאת.

מימוש לא תקין: מכיוון שקופונים מקודדים עם ברקודים מהיצרן, יש קופונים קיצוניים שמבינים שהיצרן והקמעונאי לא תמיד בודקים כדי לוודא שהקופון תואם למוצר. אנו צופים מדי פעם בתוכניות קופונים קיצוניות, ובאחת אישה השתמשה בשווי של $ 5.00 מהקופונים של Crest Whitestrips כדי לקנות משחת שיניים של Crest, מכיוון שהקודים היו דומים. זו הונאה, והיא לא חוקית. הקופון של 5.00 $ הנחה היה בבירור למוצר יקר בהרבה והלקוח אכן הרוויח כסף על העסקה על ידי תרגול לא תקין. הקופון צריך להתאים לפריט ולגודל / הכמות המדויקים שאתה רוכש.

 

תוכלו גם לבדוק מבצעים אחר חלים בחודש מסוים כמו נובמבר שיש את הבלאק פריידי.