You are currently viewing האם קופונים באמת חוסכים לך כסף?

האם קופונים באמת חוסכים לך כסף?

שמעת פעם על קופונים? לא, אנחנו לא מדברים על אותה סדרת טלוויזיה פופולרית שהראתה לאמריקה עד כמה אנשים מסוימים מוכנים ללכת – רק כדי לחסוך דולר.

 

אבל אנחנו מדברים על דודתך הגדולה בטי שהתלווה מאז לפני השפל הגדול. מה שדודה בטי לימדה את כולנו היה הערך של חיסכון של דולר או שניים – רק על ידי קניות במכירות ולעולם לא רכישת דבר בלי קופון (או קוד פרומו) ביד.

 

בעוד שאנשים מסוימים מוכנים להשקיע 40 שעות בשבוע בשליטה במשחק הקופונים שלהם בתקווה לקבל כסף בחזרה, לחסוך כפול או לחזור הביתה עם חמישה ליטרים של חומר כביסה גנרי, אחרים רק קונים להנחות כשהם מוכנים להכין לִרְכּוֹשׁ.

 

מה זה קופונים?

קופון הוא פעולה של חיפוש אחר עסקאות וגניבה על מוצרים ושירותים על ידי גזירת מודעות (מעיתונים וקטלוגים), חיפוש אחר קופונים מקוונים, ולעתים אף באמצעות אמצעים קיצוניים (כמו שימוש בקופונים שפג תוקפם) כדי לחסוך בקופה.

 

אולי תחשוב על זה כעל משחק – גרסת החוסך לסודוקו או מילים עם חברים. אבל במקום למצוא מספרים או מילים חסרים, אתה מוצא הכל. מבצעים. מדברים על סיפוק!

 

איך עובדים קופונים?

אם אתה כמו הדודה הגדולה בטי, אתה עושה קצת תכנון. אולי אתה מתכנן את הארוחות סביב המודעות השבועיות של החנות המועדפת עליך או מה שמוצע למכירה. אולי אתה קונה בשר רק אם זה ספיישל של מנהל.

 

אבל אם אתה באמת קיצוני, אתה בטח מסלק זבל בחיפוש אחר כרטיסי הזהב הקטנים (aka קופונים). אחרים עלולים לגנוב את פני שומר של שכנתם ולבקש ללא בושה עיתונים לא רצויים. ועוד אחרים עשויים להשקיע את זמנם בניסיון למצוא פרצות במדיניות הקופונים של המכולת שלהם. כמה פעמים תוכלו להשתמש בקופון זה באותה עסקה? מבקש חבר.

 

מדוע אנשים משתמשים בקופונים

עבור אנשים מסוימים קופונים הם דרך חיים. זו דרך פשוטה וקלה לחסוך כסף בחשבון המכולת ולשים את המזומנים שהרווחת קשה לשימוש במקום אחר – כמו לחסוך לחופשה המשפחתית הבאה שלך. ועבור אחרים, זו פשוט דרך נהדרת לחסוך דולר או שניים במשהו שהם כבר בשוק עבורו.

 

קופונים הם דרך נהדרת לחסוך כסף בדברים שכבר התכוונתם לרכוש. לכן, אם אתם בשוק לעיצוב ביתי כלשהו אבל לא מתחשק לכם לבזבז זרוע ורגל, אולי תלכו לובי הובי או למיכאלס כי אתם יודעים שיש להם קופונים שבועיים. אתה כבר הולך לקנות את מסגרת התמונה. . . אז למה לא לקבל את זה במחיר נמוך יותר? ציון!

 

מדוע חנויות משתמשות בקופונים

קמעונאים הם למעשה חכמים (ומתגנבים יותר) ממה שנדמה לכם. למשל, שברצון 20% הנחה על ברוך הבא לשכונה שקיבלתם לתיבת הדואר שלכם הוא לא רק מחווה נחמדה – אלא שהיא מרגישה די נחמדה.

 

חנויות יודעות שככל שהן מנחות יותר את המוצרים שלהן או שהן "נותנות" יותר, כך גדל הסיכוי שתבזבזו איתן. תחשוב על זה: אם אתה מזמין מלון, אתה כנראה לא הולך ללכת לחפש את המלון הכי יקר, אתה תשתמש בקוד מבצע לבוקינג כדי לחסוך.

 

אבל מה שחנויות לא רוצות שתדעו שהן הוזילו חלק מהפריטים שלהן עד כדי כך שהן באמת מפסידות כסף על הפריט הזה רק כדי להכניס אתכם לדלת. הם מתייחסים ל"מנהיגי ההפסד "האלה כדי לפתות אותך לחנות. התקווה שלהם היא שתפוצץ את התקציב שלך על מכירה טובה ותבזבז עוד יותר כסף – לרוקן את הארנק שלך ולרפד את זה.