You are currently viewing סוככים, חצר וחיות מחמד: כמה רעיונות מעולים לקיץ

סוככים, חצר וחיות מחמד: כמה רעיונות מעולים לקיץ

כולנו יודעים שסוככים הם נהדרים: הם מספקים צל, מקום לשבת בו, משהו שאפשר לעצב איתו ועוד. אבל מה עם חיות המחמד שלכם? לרובנו יש כלב, חתול או יצור אחר שחי איתנו, והחצר האחורית היא כמו הלול שלהם.

 

אז איך תוכלו לשפר את החצר האחורית שלכם להנאת חיות המחמד והמשפחה שלכם? ובכן, אם יש לכם שמשיה לגינה או סוכך במקום, זו התחלה טובה. באמצעות הסוכך שלכם כבסיס, אתם יכולים לבנות עליו על ידי הוספת דברים כמו תחנות מים לחיית המחמד שלכם. (תחשבו על מתקן מים לחיות מחמד שחתול, כלב או יצור קטן אחר יכול לשתות ממנו). אתם יכולים לחבר אותו למסגרת הסוכך בבסיס. (הקפידו להתייעץ תחילה עם מתקין הסוכך שלכם).

 

למעשה, יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות בחצר האחורית שלכם שישפרו את חיי היומיום של חיות המחמד שלכם. 

 

הנה כמה רעיונות מעולים:

 

  • בתים / בתי חיות מחמד: אל תחשבו רק על המלונה הממוצעת או מיטת החתול שלכם. אתם יכולים לבנות טירה קטנה לכלב או לחתול. לדוגמה, תוכלו ליצור בית קטן עם חדר מדרגות וגג שהם יכולים לנוח עליו. לכלבים תוכלו ליצור מלונה גדולה יותר עם פטיו קטן. (אתם יכולים כמעט ליצור כל דבר עבור חיית המחמד שלכם). וודאו שהבית של חיית המחמד נמצא מתחת לסוכך כך שהוא יישאר נעים וקריר.
  • אזור משחק: אם יש לכם מפרש צל או סוכך גדול יותר, תוכלו להכניס אזור משחק לחיית המחמד שלכם. אתם יכולים למחזר כמה דברים כמו צמיגים ישנים ולחתוך אותם לשניים כדי ליצור צעצוע שחיית המחמד שלכם יכולה לקפוץ עליו או להשחיז עימו את הציפורניים.
  • מתחם סגור: אם אתם לא נמצאים במשך כל היום ואתם לא רוצים שחיות המחמד שלכם ייצאו מהבית או יברחו, ניתן ליצור מתחם באמצעות מבנה סוכך כדי לשמור עליו מוצל וסגור כדי שהם לא יברחו.
  • מיני בריכה / אזור צינון: אם אתם גרים באזור כמו מדבר, זה רעיון מצוין. אתם יכולים ליצור אזור בריכה / צינון שהכלב יכול לקפוץ לתוכו כשחם מדי בחוץ. הבריכה המיועדת לחיות מחמד יכולה להיות תוספת נהדרת לכל חצר אחורית ובאמת לשמח את חיית המחמד שלכם.

 

האמת היא שהאפשרויות הן רבות כשמדובר בחצר האחורית שלכם והשינויים שניתן לעשות כדי להתאים אותה לחיות המחמד שלכם. זה תלוי בדמיון, בתקציב וביכולת שלכם ליצור את מה שאתם רוצים. וזכרו, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם מתקין הסוכך שלכם על מה שאתם יכולים או לא יכולים לעשות עם מבנה הצל כשמשלבים צעצועים לחיות מחמד למסגרת.

 

עכשיו שאתם יודעים קצת יותר על סוככים ועל איך שהם יכולים להועיל לחיות המחמד שלכם, ספרו לנו כיצד אנו יכולים לעזור לכם בפרויקט הבא שלכם. אל תהססו לפנות אלינו לפתרונות הצללה.